برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
logo

شبکه بهداشت و درمان بنابBonab Health Network

فهرست اصلی

طرح تکریم و ارباب رجوع

بسمعه تعالی

منشور اخلاقی شبکه بهداشت و درمان بناب

ما مدیران و کارکنان شبکه بهداشت و درمان بناب جهت تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع که همانا رضای حق تعالی است بر باورهای زیر هم پیمان و استوار بوده و تلاش خواهیم نمود.

1- ما  بر این باوریم که هدف ما چیزی جز خدمت به مردم نبوده و برای انجام آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

2- صداقت ٰ راستی و حقیقت جوئی سه اصل اساسی در فعالیتهای روابط عمومی و بهداشت ٰ درمان هستند و در فعالیتها و اطلاع رسانی و اطلاع یابی تکیه گاه ما خواهند بود.

3- ما بر این باوریم که پاسخگوئی به مردم و مراقبت از فرآیند رفع مشکلات انسانها در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فریضه ای بسیار گران سنگ است و برای عمل به آن هموار خواهیم کوشید.

4- ما متعهد می شویم با رعایت موازین شرعی و عمل به قوانین و عرف و موازین جامعه را همواره مد نظر داشته و جز برای تحقق اهداف عالیه اسلامی و انسانی گام بر نداریم.

5-ارتقاء سلامت همه جانبه مردم را وظیفه اصلی خود می دانیم.

6- امور و وظایف محوله را بر اساس زمانبندی مشخص و با مستندسازی انجام و برای انجام مطلوب وظایف دانش و مهارت خود را ارتقاء دهیم.

7- زمان گوهر گرانبهاست لذا با حضور بموقع در محل کار و داشتن نظم و انضباط اداری برای خود و مراجعان ارزش قائلیم و از تاخیر در امور پرهیز می کنیم.(در صورت ضرورت با هماهنگی مسئولین مربوطه و تعیین فرد جانشین محل کار خود را ترک می نمائیم).

8- رعایت عدالت و انصاف در ارائه خدمات به مردم را اساس و مبنای کار خود قرار داده و از گرایش به منافع و علایق شخصی و یا جمعی پرهیز می نمائیم.

9- قاونمندی و قانون مداری یک شعار نیست ما در عمل به آن پایبندیم و رعایت آن موجب جلب خشنودی خالق و مخلوق می دانیم.

10- کار را وسیله خدمت به مردم و تعالی فردی و سازمانی می دانیم و سلامت و صداقت در آن را بعنوان اصل می پذیریم.