موضوع : ارتقاء فرآیند صدور احکام کارگزینی در ستاد مرکزی دانشگاه
با سلام و احترام باستحضار می رساند که همزمان با سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل و به میمنت ماه مبارک رمضان و همزمان با ابلاغ ضرایب حقوقی سال 1395 ، به همت جمعی از همکاران مدیریت منابع انسانی ، فرآیند صدور احکام کارگزینی در ستاد مرکزی دانشگاه ارتقاء یافت.
در این زمینه زیر ساخت های لازم مدت هاست که با راه اندازی سیستم پرسنلی و گردش مکاتبات تحت وب در دانشگاه ایجاد شده و در راستای بهبود مستمر فعالیت های سازمانی ، فرآیند مذکور ارتقاء یافته و زمینه صرفه جویی ، مدیریت سبز و حذف کاغذ در این فرایند فراهم آمد.
در فرایند قبلی سالانه تنوع زیادی از احکام کارگزینی تهیه و صادر می شد که هر کدام از این احکام حداقل در 5 یا 4 نسخه چاپ و به امضاء مسئولین می رسید و نسخه های مربوط در دبیرخانه ثبت و با صرف هزینه و وقت همزمان بصورت کاغذی و بصورت دستی گردش پیدا می کردد .
در فرآیند اصلاح شده و با مکانیزاسیون این فرآیند و برقراری ارتباط سیستمی ، صدور و امضاء احکام بصورت الکترونیکی انجام و تصویر حکم کارگزینی به صورت خودکار در سیستم پرسنلی به گردش افتاده و با حذف مراحل گردش کاغذی و توزیع نسخ و با پرهیز از چاپ ، توزیع و گردش کاغذی اسناد و همچنین استفاده بهینه و مناسبت تر از تجهیزات و ملزومات اداری و منابع انسانی ، صرفه جویی های ریالی و زمانی زیادی برای سازمان عاید شده است .
این مهم موجبات ایجاد سهولت در دسترسی و سرعت بخشیدن در فرآیندهای کاری، حرکت در مسیر مدیریت سبز ، صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و ارتقای کیفیت و خدمات شده است وتسری و توسعه این طرح به واحدهای تابعه جزو برنامه های آتی مدیریت منابع انسانی این دانشگاه خواهد بود.
همکاران محترم جهت مشاهده و دریافت حکم کارگزینی خود می توانند به روش ذیل عمل نمایند:
1- ورود به اتوماسیون اداری
2 – باز کردن منوی پیشخوان >> مشاهده آرشیو احکام >> مشاهده آرشیو احکام شخصی >>>> کلیک
3- ورود رمز کاربری
4- بازکردن منوی نسخه چاپی >>>>> مشاهده و چاپ حکم OPEN یا ذخیره حکم در رایانه SAVE